Află care sunt elementele importante pentru a investi cu succes pe bursă.
1️⃣Folosește o adresă profesională de e-mail. Cu siguranță, compania ta are un nume. Ideal ar fi ca domeniul (ce vine dupa @ în mail) să fie unul personalizat cu numele companiei tale. Dacă încă ai o companie mică, poți folosi o adresă simplă de mail, dar care să includă numele și prenumele tău.
2️⃣Adaugă un subiect concis și informativ. Este foarte important ca cel care citește mail-ul tău să știe încă din subiect cam despre ce va fi conținutul mail-ului, dar și să găsească ușor mesajul dacă va mai avea nevoie de el ulterior.
3️⃣Introdu o formă adecvată de salut. Va fi prima frază din mesajul tău, așa că asigură-te că este una potrivită contextului și persoanei căreia îi adresezi mail-ul.
4️⃣Scrie corpul mesajului. Indiferent de lungimea mail-ului, acesta ar fi bine să fie concret, iar cel care îl citește să știe exact care este scopul mesajului și ce are de făcut în urma primirii lui. De asemenea, încheie cu o frază în care să specifici concret ce aștepți ca destinatarul să facă după ce citește mesajul tău.
5️⃣Încheie cu o semnătură profesională. Aici, îți poți spune numele, poziția, compania pe care o reprezinți și orice alte informații care ar putea fi relevante în contextul dat.
Acum știi cum să scrii un e-mail profesional. Lasă-ne în comentarii ce ai folosit până în prezent, dar și ce sfat vei pune în aplicare de acum înainte!